divendres, 25 de maig del 2012

QUE HAGUÉSSIU FET VOSALTRES?



La darrera entrada al "blog" acabava amb un continuarà.... A banda que no he tingut temps per dedicar-me a escriure, també m’he estat plantejant si, calia realment continuar abordant aquest tema tant “sensible"...

Finalment i després de varis dies de pensar-ho decideixo que si, que continuarà!, però des d’un prisma més específic i concret, vull escriure sobre els bombers!!!  i concretament un article que anomenaré, " els propis bombers, som els que acabarem amb els bombers"

Després d’ordenar dins del meu cap unes quantes idees i conceptes, em decideixo a picar tecles conscient de que el que plasmaré ferirà sensibilitats i evidentment crearà debat, però sempre des de l'optica constructiva i que el fet de intercanviar opinions tingui com a objectiu la  millora. 

Al cap de molta estona de plasmar tot el que penso, només em queda prémer el botó "enter" del teclat per fer-ho públic, em llegeixo varies vegades l’escrit i de cop i volta m’envaeix un sentiment que  s’assembla molt a la por, que em genera molts dubtes i que metafòricament parlant, fa que  apareguin  un àngel i un dimoni a banda i banda del meu cap i que em bombardegin d’arguments, l’un per convèncer-me de que "pengi" l’article, i l’altre, que pel contrari, no ho faci tenint en compte les conseqüències que comportarà.



Buff, Buff, Bufffffff...

- Que faig?
- Si sempre dic el que penso !
- Que si no ho faig, m’estaré traint...
- Que encara que ho escrius com a Jordi Farré, ara ets Director adjunt i la gent  no ho diferenciaran...
- Que potser no toca obrir velles ferides...
- Per que vols més mals de cap?
- Etc, etc, etc...

Amics, després de rumiar-ho força estona, premo el boto de "guardar como" i decideixo que l'article hivernarà una temporadeta, no sé quant, però s’estarà a l’ombra.
Com a consol dels que pugueu pensar:
 - Oh! Llàstima, aquí hi havia marro... 
Tranquils, si em coneixeu una mica, sabeu que el text no quedarà en l’oblit i acabarà veient la llum, segurament en el moment oportú.

Avui només puc dir-vos que el guanyador del duel àngel "versus" dimoni ha estat el personatge alat, que amb el seu "savoir faire" ha fet prevaldre la meva responsabilitat i sobretot la transcendència (en el meu entorn laboral,al menys) de les meves opinions.




Em sento bé!!! Crec que he fet el correcte, si més no, ús agrairé que amb els vostres comentaris expresseu quina opinió us mereix la meva decisió, que haguéssiu fet vosaltres?

Fins la propera entrada...

4 comentaris:

  1. Et dono les gràcies per...un cop més...fer-me rumiar sobre el que escrius...doncs últimament, el que llegeixo, no m'aporta res!!!
    La meva impulsivitat et diria: "carallot, fes el refotut favor de publicar aquest escrit que tens a l'ombra, però JA!!!"
    Post-lectura de 'Què haguéssiu fet vosaltres?'.... El meu dimoni et diu: "Ole tu!!"
    De ben segur que aquells als que puguis molestar amb el teu escrit restaran a l'espera que aquest vegi la llum, doncs finalment, necessitem aquests 'arranques' de sinceritat per a poder seguir endavant!!! Peti qui peti.... Molesti a qui molesti!!!!
    Temps, paciència i ànims!!!!

    ResponElimina
  2. Després de la meva experiència (que ja la coneixes) possiblement hagis fet be.
    Segurament hi ha llocs millors on dir aquestes coses, sobretot si ets confundible amb el director adjunt i no amb el xic de l'hereu.
    Per molt clar que deixis que ets el Jordi, en el fons el xic i el director adjunt son la mateixa persona...

    salut.

    ResponElimina
  3. Millor deixar-ho madurar i el temps dirà si val la pena publicar-ho. Penso igual que l'Alfons, la frontera és massa fina entre el xic i el director adjunt.

    ResponElimina
  4. Desconec els pensaments i sentiments plasmats en aquest document que has ficat al congelador. Però no entenc el perquè la decisió que has pres, es la dictada per l’angelet. Tens mal pensaments i per això no els pots dir? Estic segur que l’Angel hagués sacrificat la seva persona per denunciar actes injustos dels nostres temps. Que es millor? Exposar que penses coses que poden no agradar a tothom i no dir-les, o dir-les de forma anònima. Creia haver entès que cap de les dos formes t’agradaven...

    ResponElimina